Tuesday, November 20, 2018

Hisap Batang Suami Sampai Pancut


Aku rocoh butuh dia. Lelaki cina tuu merengek sedap. Mahunya tak, tangan wanita melayu seksi nii pegang butuh die yg stim tu. “Adik, kasi masuk mulut. Please” pintanya. aku terus berlutut depannya. Butuh die yg tak bersunat tuu menampakkan kepala tedungnya yg kembang berkilat terkeluar dari kulit kulupnya. itulah pertama kali aku tengok butuh lelaki tak sunat dewasa real depan mata.

Video Luncah Hisap Batang Suami Sampai Pancut

Aku mahu tahu jg mcm mana rasanya. aku jilat, ishh. masin rasanya. Lepas tuu aku hisap kepala tedungnya. Menggigil lelaki tuu bila kepala tedungnya di lumat bibir saya. aku hisap sampai ke pangkal.



nafsu Berahi Isteri Gian Butuh, awek jepun seksi, and isteri sundal, bohsia manja, isteri sundal, isteri seksi gersang, and Nafsu Berahi Isteri Gian Butuh, bohsia manja

No comments:

Post a Comment